- 40%

O bucatica de paradis

Autor: Julia Quinn
O bucatica de paradis

Preț standard 24,90 lei Preț special 14,94 lei

Estimare livrare: 09.06.2023

SERIA „SMYTHE-SMITH“ Marcus Holroyd și Daniel Smythe-Smith sunt cei mai buni prieteni încă din copilărie, când împreună cu Honoria – sora mai mică a lui Daniel – petreceau vacanțe de neuitat la reședința de la țară a familiei Smythe-Smith. Peste ani însă, drumurile celor trei prieteni se despart – Daniel este...

SERIA „SMYTHE-SMITH“

Marcus Holroyd și Daniel Smythe-Smith sunt cei mai buni prieteni încă din copilărie, când împreună cu Honoria – sora mai mică a lui Daniel – petreceau vacanțe de neuitat la reședința de la țară a familiei Smythe-Smith. Peste ani însă, drumurile celor trei prieteni se despart – Daniel este nevoit să părăsească țara din pricina unui scandal cu o persoană influentă din înalta societate, Honoria își caută cu disperare un pretendent la balurile sezonului din Londra și cântă la vioară într-un cvartet, iar Marcus, devenit între timp conte de Chatteris, detestă petrecerile, fiind mai tot timpul singur. Apoi, aparent întâmplător, destinul îi aduce din nou aproape pe Marcus și pe Honoria – acum un conte atrăgător și o tânără pasională care își dau seama că, deși se consideră cei mai buni prieteni, se simt atrași unul de celălalt și se lasă pradă sentimentelor mai repede decât ar fi crezut. Însă fericirea Honoriei este spulberată brusc când curiozitatea o împinge să citească o scrisoare care nu îi este adresată și află un adevăr dureros: Marcus i-a alungat toți pretendenții la rugămintea fratelui ei de a-i ține departe pe vânătorii de zestre și, prin urmare, povestea lor de dragoste nu poate fi adevărată. Va reuși Marcus s-o convingă pe Honoria că o vrea cu adevărat în viața lui?

JULIA QUINN este una dintre cele mai talentate autoare de romane de dragoste istorice, ale cărei bestselleruri vândute în zeci de milioane de exemplare s-au situat permanent în topurile New York Times.

Aug 2022
320
978-606-33-9502-4
Manuela Bulat

Despre Julia Quinn

Julia Quinn

JULIA QUINN este autoarea a 18 bestselleruri New York Times consecutive și numai în Statele Unite s-au vândut peste 10 milioane de exemplare ale romanelor ei. Prima carte, Splendid, i-a fost cumpărată de o editură când avea doar 24 de ani, iar Julia a continuat să colaboreze cu același redactor și cu aceeași editură de atunci încoace. Este absolventă a universităților Harvard și Radcliffe și a fost înscrisă pentru o perioadă la Facultatea de Medicină a Universității Yale, dar a renunțat pentru a se dedica în exclusivitate scrisului. Pe data de 25 decembrie 2020 a avut premiera Bridgerton — o producție originală Shondaland/Netflix bazată pe cea mai populară serie a Juliei Quinn.

Întâmpinat cu entuziasm atât de telespectatori, cât și de critici, serialul Bridgerton s-a clasat al cincilea ca audiență la debut, fiind pe locul 1 în topurile vizionărilor Netflix din 76 de țări.

Data apariției  :  22 aug. 2022
Autor(i)  :  Julia Quinn