- 50%

- 50%

-49.97%

O noapte compromițătoare

Preț standard 19,17 lei Preț special 9,59 lei
Când iubirea te eliberează de secretele trecutului...Aproape întreaga copilărie, Carlotta Anne Fairleigh a fost fascinată de poveștile captivante din romanele gotice. Visul ei este să scrie ea însăși propria poveste de groază, plină de crime teribile. De aceea, chiar în seara debutului său în...

Când iubirea te eliberează de secretele trecutului...

Aproape întreaga copilărie, Carlotta Anne Fairleigh a fost fascinată de poveștile captivante din romanele gotice. Visul ei este să scrie ea însăși propria poveste de groază, plină de crime teribile. De aceea, chiar în seara debutului său în înalta societate londoneză, curiozitatea o îmboldește să spioneze conacul învecinat, despre care se spune că aparține lui Hayden St. Clair, bărbatul cunoscut în lumea bună drept Marchizul Ucigaș. și astfel, fără să vrea, Carlotta declanșează un imens scandal și se trezește în postura protagonistei într-o dramă adevărată.
Cu reputația distrusă, ajunge soția lui Hayden St. Clair și stăpâna unui conac lugubru ce se înalță pe coastele abrupte din Cornwall. Curajoasa Carlotta refuză să se lase intimidată de stafia primei soții a marchizului, despre care se zvonește că rătăcește pe coridoarele conacului în miez de noapte, cerând prin vaiete sfâșietoare să fie răzbunată. Însă cel care se dovedește adevăratul pericol este însuși Hayden. Căci există ceva tulburător – și surprinzător de tandru – la bărbatul frumos și misterios care îi este soț, și înainte să cedeze dorințelor inimii, Carlotta trebuie să dezlege misterele trecutului lui, indiferent cât de scandaloase – și periculoase – s-ar putea dovedi acestea.

Teresa Medeiros este una dintre cele mai bune scriitoare de historical romance, cu apariții constante pe listele de bestselleruri ale New York Times, Publishers Weekly și USA Today. Cărțile ei, traduse în 17 limbi, au fost vândute în peste 10 milioane de exemplare și au fost nominalizate pentru premiul RITA al Asociației Scriitorilor de Romane de Dragoste din America.

May 2014
140 x 210
288