- 30%

- 30%

Tentații periculoase

Autor: Cara Elliott
Preț standard 19,90 lei Preț special 13,93 lei

Estimare livrare: 04.08.2021

SERIA „LORZII NOPȚII“   Cu mult timp în urmă, Sophie Lawrance a ales prudența în defavoarea pasiunii, respingând, de dragul familiei ei, dragostea unui tânăr rebel, în ciuda durerii pe care această respingere i-a lăsat-o în suflet. Dar, când o greșeală din trecutul...

SERIA „LORZII NOPȚII“

Cu mult timp în urmă, Sophie Lawrance a ales prudența în defavoarea pasiunii, respingând, de dragul familiei ei, dragostea unui tânăr rebel, în ciuda durerii pe care această respingere i-a lăsat-o în suflet. Dar, când o greșeală din trecutul tatălui ei iese la suprafață, amenințând să distrugă tot ce are Sophie mai drag, frumoasa tânără, ajunsă într-o situație disperată, știe că există un singur bărbat ale cărui abilități obscure o pot salva.
Cameron Daggett este un bărbat cu multe secrete… și cu chiar mai multe păcate. Nu a uitat însă niciodată durerea pricinuită de pierderea scumpei lui Sophie. Dar acum, când i se oferă o nouă șansă de a-i cuceri inima, Cameron își înfrânge furia și acceptă să o ajute pe Sophie să salveze onoarea tatălui ei. Împreună, cei doi se avântă într-o aventură periculoasă, care îi va purta spre un domeniu izolat, undeva la malul mării, unde au de înfruntat un adversar viclean – dar și propriile dorințe arzătoare. Vor fi, oare, mistuiți de flăcări? Sau vor dovedi că dragostea adevărată poate învinge orice opreliști?

Cara Elliott a publicat romane foarte apreciate de cititori şi de critici de specialitate, distinse cu premii importante, cum ar fi Daphne du Maurier şi Golden Leaf. A primit, de asemenea, două nominalizări la Premiul RITA acordat de Asociaţia Scriitorilor de Romane de Dragoste din America.

Nov 2016
140 x 210
272