- 40%

Ducesa desculță

Autor: Suzanne Enoch
Preț standard 19,90 lei Preț special 11,94 lei

Reducere 40%

Estimare livrare: 28.10.2021

SERIA ”MIRESE SCANDALOASE” Sophia White știe că nu se va mărita niciodată cu un aristocrat. Ca fiică nelegitimă a unui nobil, ea lucrează la Tantal, un club discret pentru gentlemeni - și singurul ei pețitor este un pastor care dorește să-i salveze sufletul. Prin urmare, când este invitată să petreacă sărbătorile...

SERIA ”MIRESE SCANDALOASE” Sophia White știe că nu se va mărita niciodată cu un aristocrat. Ca fiică nelegitimă a unui nobil, ea lucrează la Tantal, un club discret pentru gentlemeni - și singurul ei pețitor este un pastor care dorește să-i salveze sufletul. Prin urmare, când este invitată să petreacă sărbătorile pe domeniul lui Adam Baswich, păcătos de chipeșul duce de Greaves, Sophia este încântată - și decisă să se bucure cu adevărat de ultimele nopți de libertate, înainte de a accepta să își cedeze mâna.

Invitația făcută Sophiei este o îndrăzneală și o sfidare a societății din partea lui Adam - însă acesta va constata în curând că gestul merită efortul. Sophia este frumoasă, curajoasă și independentă, în ciuda circumstanțelor scandaloase ale vieții ei - și cu siguranță, nu genul de femeie cu care s-ar putea însura. Adam este conștient că trebui să-și găsească o soție înainte să împlinească 30 de ani, alminteri și-ar putea pierde averea. Însă poate sfida în asemenea măsură conveniențele - și în același timp s-o convingă și pe Sophia-, riscând totul în numele iubirii?

”E timpul să vă îndrăgostiți de Suzanne Enoch. Cărțile ei sunt atât de vii și romantice...Lisa Kleypas

Suzanne Enoch a scris până în prezent 40 de romane care au intrat pe listele de bestselleruri ale The New York Times, USA Today și Publishers Weekly.

Oct 2018